maandag 27 april 2015

Pocketletter

Ook ik doe al weer een tijdje aan snailmailen via de leuke Faceboekgroep "Dutch Snailmailers*.
Snailmailen is in het kort verwoord, gezellige, creatieve post versturen en ontvangen.
Dit kan in allerlei vormen zijn. Afgelopen week heb ik voor het eerst met iemand een pocketletter gewisseld. Een pocketletter is een doorzichtig verzamelmapje (€ 0,29 bij Intertoys),
waarin je allerlei leuke dingen kunt stoppen, zoals kleine hebbedingetjes, foto's/plaatjes, etc.
Probeer het een mooi geheel te maken. Ik heb gekozen om de roze tinten steeds terug te laten keren
en heb zowel de voor- als achterzijde gebruikt.



    





3 opmerkingen:

  1. Hoi Judith! Leuk dat je bij mij een reactie achter liet. Ik kom meteen ff bij jou neuzen. Wat een super mooie pocketletter. Ik heb deze maand twee snailmail items op mijn blog en daar zit ook jouw kraft/witte tikkertje bij :) grappig dat we elkaar bij de cameogroep en hier weer tegenkomen.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat ik straks mijn tikkertje weer terug kan zien op jouw blog :)
      Ja grappig dat we elkaar steeds tegenkomen, maar cameo en snailmail gaan ook heel goed samen he?!

      Verwijderen
    2. Ja daar is hij ook erg handig voor! Vooral als je een thema hebt, hij snijdt zo alles wat je nodig hebt :)

      Verwijderen