woensdag 3 juni 2015

Reclame

Geen betere reclame dan mondelinge reclame.
Dat had mijn zoon, Raeven (van 10) goed in zijn oren geknoopt toen hij met een door mij zelfontworpen Pacman T-shirt op school kwam.

Vol trots vertelde hij wat ik allemaal kon maken met mijn plotter en als er interesse was voor een T-shirt, dan kostte dat € 5,00.









Jolijn, een meisje uit een groep lager wilde er dan wel één en gaf Raeven meteen een ontwerp mee.

Daar kwam Raeven dus mee thuis.
Maar voor 5 euro kan ik geen T-shirt bedrukken en bovendien weet ik helemaal niet of haar ouders het wel goed vinden.
Dus met de mededeling aan Raeven dat het € 10,00 kost en als ze het graag wil, dat haar moeder me maar even moet appen, stuurde ik Raeven 's middags weer naar school.

Wel heel lief van hem natuurlijk!

Een paar\dagen later gooide Raeven een tientje voor mijn neus.
Ik dacht al helemaal niet meer aan dat T-shirt en vroeg waarvan dat was.

"Voor het T-shirt van Jolijn!"




"Maar wat voor een kleur wil ze dan?"
"Nou... ik denk dat ze roze met groen wel heel mooi vind!"
Ik schoot natuurlijk in de lach, omdat hij het zelf bedacht, maar vond het ook wel een goed plan.
Raeven ging met mij mee een grijs shirt kopen en zelf had ik nog stoere neon-flex in roze en groen liggen. Dit heb ik er van gemaakt en nu maar hopen dat ze het zelf ook heel mooi vind!
(De kleuren zijn in het echt feller dan op de foto)


1 opmerking:

  1. Haha wat grappig! Hij is leuk geworden, ben benieuwd wat ze er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen