vrijdag 21 augustus 2015

Je eigen kraam - Hardenberg

Vandaag heb ik mijn kraam ingericht in de nieuwe winkel "Je eigen kraam" in Hardenberg.
Deze winkel verhuurd kramen, stellingen en planken aan particulieren en ondernemers.
Zo wordt het een winkel voor ieder wat wils! De winkel is erg gezellig ingericht en er is ook een koffiehoekje waar je allerlei drinken kunt kopen en met elkaar kunt kletsen.

Op mijn kraam zie je mijn eigen gemaakte spulletjes (leuke rompertjes, kussens, stickers, etc) en daarnaast ter opvulling nog enkele mooie tweedehandse accessoires.
Voor drie weken geboekt. Ik ben benieuwd wat het brengt. Kom ook eens rondsnuffelen!

De openingstijden zijn:
Di., wo., vr., en za. van 9.30-17.00 uur
Do. 9.30-21.00 uur

Hessenweg 27
7771 CH Hardenberg

Morgen, zaterdag 22 augustus, is de opening.
Ik wens "Je eigen kraam" (uiteraard, het is ook in mijn belang) heel veel succes toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen